תקנון האתר סופר חשמל

הצהרת פרטיות :

בתהליך הרכישה נמסרים פרטיו של הלקוח וכן פרטי התשלום לצורך ביצוע העסקה. פרטי התשלום יימסרו טלפונית או דרך רכישה באתר האינטרנט או ישירות למול צוות האתר. צוות האתר מתחייב בכל זמן לסודיות ושמירת פרטיו של הלקוח ופרטי התשלום אשר לא ישמשו לשום צורך מלבד אמצעי לרכישה אותה ביקש הלקוח במסירת פרטים אלו. פרטי התשלום אינם נשמרים במערכת ועוברים גריסה אלקטרונית כ-72 שעות מרגע מסירתם ורכישת המוצר. כמו כן, הזמנות אשר תתבצענה באתר האינטרנט מאובטחות ע”י פרוטוקול SSL3 .

כל פרטי הלקוחות הנרשמים למועדון הלקוחות באתר נשארים חסויים ואנו מתחייבים לא לעשות בהם כל שימוש החורג מפעילות המועדון ולא להעביר פרטים אלו לידי גורם שלישי כזה או אחר!

ביטול עסקה :

“א. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.

ב. הודעה על הביטול תימסר בפקס/דוא”ל/דואר.

ג. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.

ד. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.

ה. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי, או סביר באריזתו המקורית.

ו. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.

ז. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית”.

תצלומי המוצרים באתר:

הצילומים להמחשה בלבד

“לעיתים יתכנו טעויות צילום ו/או הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין הגוונים המדוייקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את העסק, העסק יאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף(במידה והמוצר באריזתו המקורית)ששילם הצרכן”.

הובלות:

אספקת המוצרים לבית הלקוח באמצעות שירות המשלוחים או שירות הדואר תהייה בהתאם לתנאי חברת המשלוחים או דואר ישראל (בהתאמה) וכפוף לאזורי החלוקה שלהם.

אספקה והובלה לאזורים מוגבלים. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית כפי שיוגדרו מעת לעת על ידי מערכת הביטחון ו/או גורמי האכיפה, מפעילת האתר ו/או הספקים יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עימם מראש. מובהר כי בישובים מסוימים, שירות המשלוחים של הדואר מתבצע עד לסניף הדואר הקרוב למקום המגורים של הלקוח.

אספקת המוצרים לבית לקוח באזורים מסויימים תהיה בכפוף לנוהלי חברות ההובלה.

תוספות מיוחדות:

אספקת המוצרים לבית לקוח באזורים מסויימים תהיה בכפוף לנוהלי חברות ההובלה.

* משלוח מהיר עד 3 ימי עסקים (כפוף לזמינות במלאי) : ₪199.00

*משלוח חינם, למעט – תוספות מיוחדות

תוספות מיוחדות:

הובלת המוצר מעל קומה ב’/קומה 2 ( ללא מעלית) תוספת 50 ש”ח לקומה.

הובלת המוצר הינה לקומת קרקע בבית פרטי מעל קומת קרקע  בתוספת 50 ש”ח לקומה.

במידה ונדרשת תוספת קומה עבור מקרר – התוספת הינה 80 ש”ח לקומה!

בכל מקרה של צורך במנוף הלקוח ידאג או בתאום עם חברת ההובלות ,העלות תשולם ע”י הלקוח.

פירוק דלתות למקרר מגודל 240 ליטר ועד 780 ליטר (דלת מעל דלת) היא 60 ש”ח לדלת.

פירוק דלתות למקרר מגודל 580 ליטר ועד 780 ליטר (דלת ליד דלת/ 3 דלתות/ 4 דלתות/ 5 דלתות) היא 60 ש”ח לדלת ועד לסך של 300 ש”ח.

פירוק דלתות מתייחס למקרר החדש ו/או למקרר הישן הנדרש בפינוי עפ”י חוק.

שימוש במנוף – תשלום למנופאי עפ”י הסכם מול המוביל – לחברה לא יהיה קשר בנושא זה.

מוצרים שיסופקו לאיזורים מחוץ לקו הירוק /ישובי הביקעה/ יישובי עוטף עזה ו / משובחים דימונה ודרומה או יישובי הערבה ואילת/ישובי רמת הגולן

ישאו בתוספת של 100-390 ש”ח בהתאם לסוג המוצר.

מבצעים:

“האתר יקיים בקרה שוטפת על מלאי המוצרים המוצע למכירה. כאשר המלאי עומד בפני סיום יידע מפעיל האתר את הצרכנים על כך או יעדכן את מספר המוצרים שנותרו במלאי במקום בולט באתר. אם לאחר ביצוע הזמנה התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה לצרכן תוך יום עסקים ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או השבת מלא הכסף ששולם.”

עדכוני מחירים:

לעיתים יתכנו טעויות בעדכון המחירים באתר. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב, תודיע על כך החברה לצרכן תוך יום עסקים ותשיב לו את כספו בחזרה במידה וחויב.

זמני אספקה:

זמני אספקה מצויינים באתר ע”פ ימי עסקים , כאשר ימי עסקים מוגדרים בימי חול ראשון – חמישי (שישי , שבת , ערב חג וחג – אינם נחשבים כימי עסקים).

הזמנה אשר תתקבל באתר לאחר 12:00 שייכת ליום העסקים העוקב;

לדוגמא: הזמנה שבוצעה ביום חמישי בשעה 12:20 תיחשב כשייכת ליום העסקים העוקב דהיינו יום ראשון.

* ימי חול המועד נחשבים כחצי יום עסקים.

* זמני אספקה הינם לכלל האיזורים בישראל , פרט ליישובים אשר מעבר לקו הירוק ,ישובי הביקעה, יישובי עוטף עזה ויישובי הערבה (כל הישובים מדימונה ודרומה אזור ים המלח ,ערד,אילת)- ביישובים אלו זמן אספקה עלול להשתנות בהתאם לסוג המוצר וליישוב אליו הוא מסופק וכמו כן גם מחיר ההובלה משתנה בהתאם לסוג המוצר ולישוב.

* מוצרים אשר זמן האספקה אינו מצויין עבורם – זמני אספקה יחושבו כ 21-28 ימי עסקים ע”פ מלאי הספק של אותו מוצר.

תניית שיפוט:

בכל מקרה של  מחלוקת או סכסוך בין הצדדים  , יתברר הסכסוך בבתי משפט השלום בתל אביב , חיפה , באר שבע וירושלים. בברכה “סופר חשמל”